Wijzig Adres
Mocht u een ander woonadres hebben dan bij het openen van de effectenrekening, dient u dit te wijzigen in het Account Management. Hieronder vindt u de instructies om dit aan te passen.
Log in
- Open internet en ga naar uw Account Management.
- Log in met uw inloggegevens.
- Verifieer uw inlogpoging middels de tweestapsverificatiemethode.
Selecteer in het menu rechtsboven Welcome en vervolgens Settings.
Selecteer Profile
Selecteer Profile in de kolom Account Profile.
Zodra u hierop heeft geklikt, verschijnt er een scherm met uw naam. Selecteer het poltloodicoon naast Profile om te beginnen met bewerken. Vul de nieuwe profielgegevens en uw nieuwe adres in en klik op Continue om verder te gaan met uw aanvraag.
Upload een nieuw bewijs van vestiging
Na bevestiging van uw adreswijziging, dient u een bewijs van vestiging (bijv. bankafschrift met daarop uw naam en adres) te uploaden in de Client Zone of naar ons te mailen op info@lynx.nl. Voor meer informatie hierover kunt u contact opnemen met onze servicedesk.
Veelgestelde Vragen
Om juridische redenen moeten wij adreswijzigingen verifiëren.
Log in op de website van uw persoonlijke bank. Hier kunt u vaak een bankafschrift in PDF-formaat afdrukken. Het bankafschrift mag niet ouder zijn dan 6 maanden.
Houd er rekening mee dat het bewijs van adres de datum moet vermelden en minder dan 6 maanden oud moet zijn:
- Bankafschrift
- Creditcard afschrift
- Beleggingsrekeningoverzicht
- Bewijs van hypothecaire lening
- Adresverklaring van de bank op een document met het logo van de bank, ondertekend en afgestempeld door de bankbediende
- Bevestiging van de gemeente van het woonadres op een document met het logo van de gemeente, ondertekend en afgestempeld door een ambtenaar
- Belastingaangifte
- Belastingaangifte onroerend goed
Let op: huurcontracten of huurfacturen worden niet geaccepteerd als bewijs van vestiging. Handgeschreven documenten of foto’s van een computerscherm worden ook niet geaccepteerd